Detall de la convocatòria
Característiques
Característica |
---|
Objectiu de la convocatòria
Són objecte d'aquesta convocatòria aquells projectes relacionats amb investigació en intervencions infermeres al pacient crític adult i pediàtric (unitats de cures intensius, semicrítics, emergències i urgències, també en l'àmbit extrahospitalari). |
Lloc de presentació
El personal de l'IMIM i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a: Servei de Recerca. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76. Marta López: mlopez4@imim.es Ext.: 1576 Mercedes Bayo: mbayo@imim.es Ext.: 1684 |
Convocatòria (URL)
https://seeiuc.org/novedades/beca-seeiuc/ https://seeiuc.org/wp-content/uploads/2018/05/Bases_Beca_SEEIUC_Investiga2018.pdf |
Requisits
Podran optar a la Beca aquells projectes que el Investigador Principal sigui infermera, sòcia de la SEEIUC i desenvolupi la seva activitat dins del territori nacional. L'equip investigador estarà format per un mínim de 75% infermeres, sent totes elles sòcies, com a mínim durant els dos anys d'execució del projecte. Els projectes han de ser originals, inèdits i estar escrits en espanyol. Comptaran amb el informe favorable del Comitè d'Ètica i Investigació Clínica (CEIC) del centre promotor o si més mínim amb el registre d'entrada. |
Durada
Dos anys |
Documentació
Els documents es presentaran en Arial, mida 12 i amb interlineat 1.5. - Paraules clau [màx. 10 paraules]. - Introducció [màx. 3 pàgines]: Antecedents i estat actual del tema. - Objectius i hipòtesis (si escau) [màx. 1 pàgina]. - Metodologia [màx. 3 pàgines]: Disseny, àmbit d'estudi, subjectes d'estudi, variables / dimensions, recollida i anàlisi de les dades, aspectes ètics, mesures per preservar la confidencialitat i l'anonimat de les persones que participen en l'estudi, dificultats i limitacions de l'estudi. - Cronograma [màx. 1 pàgina]: detallar les etapes de desenvolupament, activitats i responsables de cadascuna d'elles. - Pla de difusió [màx. 1 pàgina] - Recursos disponibles suficients per a iniciar l'estudi [màx. 1 pàgina]: detallat - Pressupost [màx. 1 pàgina]: detallat - Bibliografia [màx. 1 pàgina]: normativa Vancouver o APA. - Annexos: consentiment informat, registres, instruments de mesura, guió entrevistes. |
AVÍS IMPORTANT
Data de presentació: del 15 de gener al 15 de febrer. |